Rebecca

Bildspel på G!
Jag sitter just nu och tittar igenom bilderna från Portugal. Jag hade tänkt försöka få ihop ett bildspel med några av bilderna. Totalt har jag tagit över tusen bilder så det tar nog en stund att titta igenom alla och välja vilka som ska vara med i bildspelet... Apropå bildspel, är det någon av er som har förslag på var, eller vad för program, man kan göra ett bildspel (med) som man sedan kan lägga upp här?? Just nu testar jag med Picasa, men jag vet inte hur bra det blir - har inte gjort det innan!
 
Jag tänkte göra ett bildspel på grund av att det annars tar så mycket plats här. Bildspelet är ju bara en ruta, istället för att visa 20 bilder, minst, som var och en tar ganska mycket plats... Ett alternativ är ju visserligen att lägga upp några bilder åt gången. Vad tycker ni?
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress