Rebecca

16/
Kvällen är slut och natten har tagit vid. Det är dags att sova. Idag har jag gjort lite vettiga saker åtminstone. Vikt ihop tvätt, diskuterat examensdagen med några i klassen, mejlat enhetschefen på neuro/rehab om det finns möjlighet att göra studien där istället och sen var jag på födelsedagsmiddag för Jespers pappa som fyllde år idag.
 
Angående studien. Jag fick igår veta att de i Sydafrika inte skulle granska/pröva min ansökan förens i oktober, vilket tyvärr är alldeles för sent för min del då uppsatsen ska vara så gott som klar i slutet av oktober. Så nej, nya tankar och nya planer får växa fram, och det "enklaste" är väl att göra i stort sätt samma studie, fast här i Sverige istället, och då har jag ju en möjlighet att göra det på avdelningen som jag jobbade i somras. Då har jag ju redan en första kontakt, plus att de kanske ställer upp för att vara lite snälla. Men, vi får se, jag hoppas att jag får svar imorgon. Det skulle vara så skönt, så att jag slapp tänka om helt!
 
Nu ska jag i alla fall lägga mig. Jag hoppas att jag somnar snabbt idag. Under de senaste veckorna har jag haft väldigt svårt för att somna, jag har legat och vridit och vänt på mig. Varit tvungen att gå upp några gånger och gå runt lite i lägenheten och sedan lagt mig igen för att göra ett nytt försök... För några nätter sedan drömde jag en supermysig dröm. Jag har hållt tummarna varje kväll för att jag ska fortsätta på den drömmen, hittills har ingen fortsättning kommit. Kanske i natt! Kram 
 
 
anniepiie

Drömma är ju underbart, då vill man verkligen inte bli väckt. :) Jag är dålig på och komma ihåg vad jag drömmer om men ibland så.. ;) SV: Jasså, blir intressant sen när Zlatan kommer och ska spela i malmö med sitt lag. :) Jag håller också på och rensa en massa i garderoben nu. Känns himla skönt!! Allt är toppenbra!! Hoppas att det rullar på för dig med. ;) Kramar

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress