Rebecca

C H E C K !

Äntligen färdigpackat! Som sagt så tog det inte så himla lång tid. Visst, jag är inte klar. Dels så ska datorn ner i packningen, likaså kameran och min externa hårddisk. Dessutom hygienartiklar (tandborste, hårborste osv). Men alla dessa sakerna använder jag nu, eller kommer använda snart. Men, jag har provat så att allt går i och självklart gör det det!

Nu är det bara en sak kvar. Julklappen. Samtidigt som jag funderar ut det hade jag tänkt ligga och läsa lite. Vila mig från datorn och sådär. Sedan ska jag sova, äntligen lägger jag mig förhållandevis tidigt. Skönt! Dock så har jag en sak kvar innan jag lägger mig, jag ska snabbt kolla över om jag ska hämta något hos mamma imorgon innan vi åker, men det tar ju inte så lång tid... Natti!

Förövrigt så spände vi in min nya klocka idag innan alla la sig. Jag vill nämligen ha med den upp nu i veckan och då kan det ju vara bra om den passar.
Anniepie

Jättesnygg klocka verkligen! :) Skulla vilja ha en liknande, vart har du köpt den? Tror du den finns i färgen lila?? :) hoppas att du har en bra dag nu och att du får det bra på nyår! :D Kram

AMANDA FALK

vad fin klockn var :D

Sv: ja det blir härligt, älskar resa :)

Önskar dig en grym nyårsafton imorgon :D

Gott Nytt År!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress