Rebecca

tjugonionde juli
Hallå! Torsdag idag, som ni kanske vet. Idag kommer det inte hända särskilt mycket alls, kommer mest sitta inne och ta det lugnt. Tråkigt väder! Ikväll någon gång kommer i alla fall Jesper hit och stannar här i några dagar, har saknat honom för mycket. Om en liten stund ska jag gå och duscha och leta efter kläder som man kan ha på sig, sedan ska jag försöka städa upp lite här. Rena kläder ligger på skrivbordet eftersom att jag bara orkade flytta dem från tvättstugan och upp till mitt rum, inte in i garderoben och byrån. Sedan ska jag nog dammsuga av golvet lite också!

Vi höres mer senare, hej!
sandra

aha okej! har typ aldrig varit i kristianstad heller ;P faktiskt riktigt dåligt av mig!

sandra

haha njä ;P

nu kanske jag är helt off, men är det där du bor eller?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress