Rebecca

fråga till er
Jag ska göra en beställning på ett par converse. Idag. Men jag vet inte riktigt vad jag vill... Färg? Höga? Låga? Jag kan inte bestämma mig. Jag har fem olika färger som jag väljer emellan. Grapewine, lead, loden green och maroon. Den första och den sista är rätt så lika, lite röda/rosa/lila, lead är någon slags blå och loden green är en slags grön (hörs kanske på namnet?)... Dessa fyra kan man ha i både höga och låga. Sedan funderar jag även lite på färgen "cinnabar", röd/orange, som man bara kan beställa i låga. Jag kan inte riktigt bestämma mig som sagt... Varför finns det så många olika färger och former??

Vilken färg tycker ni är snyggast? Ska man beställa höga eller låga?

Linda

ta ett par låga & ett par höga :DJag skulle själv bilja ha låga :)

anniepiie

Jag skulle nog beställa ett par höga isf, men dedär rödoranga var ju himla snygga fast de bara fanns i låg modell! :P SV: ahh jag har oxå haft en snäll pappa som betade i princip hela mitt körkort och bilen. :D Det gick bra så vi hoppas att vi vinner budgivningen nu! ;) hihi Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress