Rebecca

körde i malmö igår
Både idag och igår har mycket tid gått åt, åt att köra bil. Igår körde jag hemifrån pappa till Staffanstorp för att hämta min systers ena kompis, sen körde vi vidare in till BrandWorld nära Entré i Malmö. Efter någon timmes kik i BrandWorld-affären körde jag (och pappa) ut till Svågertorp för att kolla i bland annat den nya, stora Stadium-butiken. Sedan fick vi bråttom, så pappa körde in till Malmö och Entré igen för att hämta min syster och hennes kompis och sedan åkte vi ut till Nova Lund. Gick runt och kollade på lite olika ställen tills det var stängningsdags... Från Nova körde jag sedan hem, inom Staffanstorp för att lämna min syster och hennes kompis, och för att tanka.

När pappa och jag kom hem bytte vi om till mc-kläderna och så drog vi ut i det fina vädret en stund. Körde en runda ut till Hässleberga, Pydde, Staffanstorp, Hässleberga, Häckeberga och så hem. Efter MC-turen blev det en lugn kväll framför teven. Där vi båda somnade...

Idag har jag också kört lite. Körde till Staffanstorp för att hämta min syster och sedan tillbaka därifrån. Hann inte så mycket mer än så eftersom att pappa skulle iväg på en grej vid fyra. Sen dess har det varit en lugn dag framför teven. Har även bokat tågbiljetter upp till Jesper nästa lördag! Nu håller jag på att packa, imorgon ska jag hem till mamma igen. Kram och godnatt!

En söt liten grannkatt som kom och la sig i vår ena bil igår efter att jag kört hemifrån-Malmö, Lund-hem :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Oj! Riktigt mycket körning!

Stefan

‎(Skriv på vår namninsamling! Vi vill att Sverige jobbar för ett förbud i hela EU mot slakt utan bedövning



http://metrobloggen.se/stefane85/nej-till-slakt-utan-bedovning-skriv-pa-namninsamlingen-du-med/

Anonym

mkt fin blogg måste jag säga =)

anniepiie

Vilken söt katt, hmm är detdär en saab 9000? :) Vi har nämligen haft en sån fast i beight (stavning?) skinn för det var en jubileumsbil! :)hihi Kram

Vanessa

Veckans bloggvinnare har utsetts! Kika in på bloggen för att se ifall det blev du! :)



http://vanessaalmer.blogg.se/2011/september/vinnaren-ar.html

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress