Rebecca

läget just nu
Hej på er. Det är inte så ofta jag skriver, men som ni vet så har min dator blivit hackad vilket gör att jag inte vill göra något från den. Alltså får jag ju passa på när jag har tillgång till någon annan dator. Sedan ska jag även vara ärlig och säga att jag inte har något riktigt sug efter att skriva. Inte heller så mycket tid. Det kan nog vara bra att ha lite paus.
 
Jag har varit på företaget där jag jobbar som mötesbokare tisdag, onsdag, torsdag, söndag och måndag. Jag ska dit idag också och sedan blir sista dagen imorgon. Sedan, på torsdag sticker jag upp till Jesper och på fredag åker vi till Stockholm där vi ska tillbringa helgen. Där ska vi titta på Gaga (fredag) och sedan ska vi väl mest ha det bra lördag-söndag. Åker hem till Jesper på söndagen igen och stannar där tills måndagskväll. Åker hem på måndag och sedan börjar ett nytt jobb på tisdag - vikariat. På en skola utanför Staffanstorp. Det ska nog bli riktigt bra tror jag, jag ska dit idag och säga hej och visa vem jag är. Ställa lite frågor kanske och sådär.
 
Efter att jag varit där idag ska jag hem och äta, fixa med tvätt och sedan bege mig mot Malmö där jag har min näst sista dag som mötesbokare. För den här gången i alla fall, om det inte dyker upp något annat kan jag ju ringa till dem efter mitt tre-veckors-vick och se om det fortfarande finns någon plats ledig till mig.
 
För övrigt är väl allt bra, jag har gått och dragit på mig en förkylning men jag håller tummarna på att den försvinner snabbt och enkelt. Jag vill ju vara helt frisk till Stockholm och sedan även till mitt nya jobb!
 
För övrigt så har jag ett par nya skor - ett par finfina svarta Jeffrey Campbell!
anniepiie

åhh dom är ju såå snygga! :D Ska kolla om höstskor nu i em. :)SV: jaa, absolut! Kul att jobba med människor! :) Ha en bra helg nu och krya på¨dig! Kramis

klara

gud vilka snygga :D Har alltid velat ha ett par :)

Svar: Eller hur, riktigt snygga! :D
Rebecca

Alexandra

SNygga skor! :)

Svar: Eller hur, riktigt snygga. Jag har velat ha dem hur länge som helst nu! :D
Rebecca

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress