Rebecca

26-07-12
Hej på er. Torsdag idag. Ännu en heldag på WFY. Om en halvtimme ungefär så blir det enskilt samtal för min del. Vi ska titta lite på saker som jag vill förbättra. Personligt brev, mitt nätverk och liknande. Efter WFY åker jag hem till pappa, packa, idag åker vi nämligen till mamma. Det är galet att veckorna går så snabbt, våra tre pappa-veckor (sommar/semester-veckor) är redan slut. Nu är det dags för 3-3.5 veckor tillsammans med mamma. Sedan blir det som vanligt igen.
 
Sitter som sagt i WFY's lokaler. Jag har inte så mycket att göra. Jag har sökt 20 jobb denna veckan så det känns som att jag kan ta det lite lugnt, men det är lite drygt att mest sitta. Jaja, snart snacka så jag klarar mig nog :)
LIIV - vanlig men unik

SV: Men vad stört. Det går inte att polisanmäla? Eller vet du vilka det är förresten? Sjuka människor...

Emma

Fin blogg! Kika gärna in hos mig med och släng gärna in en kommentar om du har lust med det. Följa varandra via bloglovin? :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress