Rebecca

användbara presenter
Förlåt för detta, men det är bara så jäkla kul att äntligen ha lyckats!
 
Tänkte skriva ner vad jag fått i "Grattis till körkortet"-present. Mer för att jag ska komma ihåg än något annat. Det kan ju faktiskt vara rätt kul att kolla tillbaka, även om det inte var några speciella presenter.
 
Bensinpengar. Doftgran. Rattmuff. Bältesskydd. Najsigt värre, nu kan jag pimpa min bil! Ja, det kan man ju faktiskt nästan säga att jag också har fått. Pappas gamla bil står till mitt förfogande, whenever I want it! Körde med MIN fina lilla gröna SAAB 9000 när jag skulle upp till Jesper förra helgen :)
 
Jag fick doftgranen av min moster och kusinerna, 100 kronor från mormor och 600 kronor från farmor & farfar.
Sedan fick jag även ett litet grattis-kort hemskickat från Jennifer :)
 
När jag kom upp till Jesper förra torsdagen fick jag en blommig rattmuff och ett sött bältesskydd!
 
När jag kom hem-om mamma hade jag även fått ett roligt kort hemskickat från Lasse och Kerstin. 200 kronor.
Ni ser väl på ett ungefär vad det står? :)
Rose-Marie Nilsson

Hej
Du kan väl fråga din kille var han köpte den blommiga rattmuffen? Så himla söt
0761-636096

Anna

Det undrar jag också :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress