Rebecca

tisdag
Jag är så galet uttråkad så det finns inte! Att sitta och titta in i en dator är galet understimulerande. Att inte ens få titta på sånt man vill utan sådana sidor som ska "hjälpa" en att få jobb (till exempel platsbanken). Visst är det bra att man ägnar tid åt jobbsök, men detta är riktigt segt och tråkigt. Dels hade man kunnat göra detta hemma och dels så sitter vi packade på varandra... No such thing as space, här inte! Platsbanken är ingen rolig sida över huvud taget, den har inte genererat några jobb hittills, och jag har sökt en jäkla massa! Jaja, det är väl bara att bita i det sura äpplet och försöka lägga ner energi på det. Jag vill ju ha ett jobb, jag vill komma härifrån! Efter WFY ska jag åka in till stan en sväng och sedan köpa grejor till kvällens matlagning. Evenutellt ska jag även hämta min syster, om hon kan tänka sig att åka hem vid den tiden...
 
Imorgon ska min bil besiktigas, jag håller tummarna för att den blir godkänd och rullar ett år till.
 
Great! Nu håller min telefon på att dö, 5% kvar, hur ska jag då kunna höra av mig till syster innan jag åker hem?
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress