Rebecca

21th birthday
Igår var det min "efterlängtade" 21a födelsedag. Den första födelsedagen som jag inte har spenderat tillsammans med någon i min familj. Det satt långt inne, att inte vara med min familj, men det fick bli så denna gången eftersom att jag ska ner nu denna helgen som kommer. Självklart hörde man någonting ifrån alla de som står en närmast där hemma 
 
I alla fall. I år firades jag på "the day" med Jespers familj samt hans mormor och farmor. Det blev hemmagjorda lussekatter, pepparkakor och glögg direkt när de kom, sedan en paus med presentöppning och väntan på att maten skulle bli färdig. Det blev fläskfilé och potatis/morötter/rödlök, båda ifrån ugnen. Följt av efterätt i form av hemmagjord cheesecake!
 
En toppendag om man bortser från att jag var/är krasslig. Eventuellt en lättare bihåleinflammation, toppen.
 
Present från Jespers farmor och hennes nya. Två små gratängformar och en hyacint.
 
Present från Jespers mormor. 50 dollar till resan och glögg från Frankrike.
 
Present från Jespers familj. En Swedish Grace-skål (samlar på tallrikar ur den serien), skärmskydd, skal och VS-produkter.
 
Present från Jesper! En iPhone 5S!
 
I lördags hade vi "julfest" med kompisar. De hade med sig denna fina till mig!
anniepiie

Wow, inga dåliga presenter du fick! :D Då har du lite att pyssla med nu då, har du haft iphone innan? :) Kramis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress