Rebecca

Mycket!
Det har hänt mycket på sista tiden. För mycket enligt mig. Förra måndagen började jag plugga igen, på Högskolan i Skövde. Jag har redan hunnit med tre föreläsningar, ett grupparbete och ett seminarium. Fast att jag inte var i skolan i fredags. Rätt på med andra ord. Ny skola innebär även att jag "flyttat" norrut. Just nu bor jag hemma hos Jesper/hans föräldrar, men jag håller på att leta lägenhet här.
 
Förutom skola och flytt så har jag även hunnit med en liten skidresa till Branäs, vilket var trevligt men jag var rätt nere... Min farfar dog nämligen för två veckor sedan, idag, (när vi var i Branäs). I fredags var det begravning. Jag har skrivit ett långt inlägg om farfars sista tid i mina ögon, men det känns alldeles för personligt och privat för att lägga upp det. I alla fall just nu, nu är det fortfarande väldigt nytt...
 
Jag minns hans tryck mot min hand och hans lycka till när han låg där i sängen på sjukhuset! Bara några dagar innan han gick bort. 
Liborius

det låter som att det hänt väldigt mycket i ditt liv sen senast du uppdaterade...så förstår att bloggen inte hamnat på första prioritering! hoppas ändå att du kommer in i allt och du får tänka att nu ska du leva livet för att göra din farfar stolt!:)

anniepiie

Men vännen, beklagar sorgen av din fina farfar!♥ :/ Annar har det hänt mkt hör jag, vad läser du till? :) Spännande med eget boende, håller tummarna för att det blir någon av de du har tittat på!! Kramar

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress