Rebecca

2013-07-10
Vad fort tiden går, det är över en månad sedan som jag var inne här och tittade, kan inte förstå det....
 
De flesta dagarna har gått i ett. Jobbar lite då och då, totalt 71h i juni och hittills 37h nu i juli. Utöver jobb har jag varit nere i Skåne två gånger. Firat min syster och två studenter.
 
Idag händer det inte mycket alls. Jag har inte blivit inringd på jobb och vädret är tråkigt - grått, blåst och regn, så jag har inte riktigt lust att gå ut. Igår var vädret toppen i alla fall, då jobbade jag några timmar och sedan stack jag och Jesper till badet och simmade, 40 längder för min del!
 
Vad som händer idag har jag ingen aning om. Får väl ta och äta något snart och så behöver det diskas lite. Får se om Jesper orkar med Maxi efter jobbet, vi behöver handla lite...
 
Någonting annat. För någon vecka sedan kom äntligen resultaten på de två senaste tentorna, och båda blev godkända, så otroligt skönt att man slipper tänka på det!! :)
 
Jag ser väl lite mysko ut på bilden men här är i alla fall en av tre underbara studenter för i år ♥
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress