Rebecca

liten uppdatering
Torsdag. En vecka sedan jag skrev sist. Veckan har till stor del varit fylld av studier. Vi har suttit några stycken och pluggat inför första tentan som vi har imorgon. Jag borde väl egentligen sitta med det nu också men det känns som att jag kan det, fast jag får väl titta igenom det någon gång till innan jag lägger mig...
 
Utöver studier har det även inhandlats/beställts matbord samt soffa till lägenheten. Matbordet är på plats men soffan var en beställningsvara, 3 veckor. Imorgon ska vi titta på lampor och smågrejor och på lördag ska vi antagligen till IKEA och titta :) Jag hoppas verkligen att alla beställningsvaror, åtminstone säng & soffa, hinner komma innan påsk då min mamma och syster kommer på besök!! 

Matbordet och soffan som är inhandlade! Soffan ska dock vara på andra hållet...
anniepiie

Så himla snyggt! :D Gillar din stil på inredning! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress