Rebecca

Praktik och körsång
Nu är det ännu en gång längesen som jag skrev någonting här. De två senaste veckorna har varit fyllda av VFU/praktik på ett äldreboende i Falköping. I stort sätt all min energi har gått åt till det. Vilket har lett till att jag nu, idag, sitter med VFU-uppgifterna som ska vara klara tills imorgon. Stressigt med andra ord, och inte alls så som jag vill ha det egentligen...
 
Idag tittade jag på schemat och insåg att det är dags för tenta igen nästa vecka, på fredagen. Usch, det blir till att plugga järnet nu! Idag blir det väl bara VFU-uppgifterna men sedan gasar jag på...
 
Igår sjöng jag i kyrkan med kören som jag gick med i för bara några veckor sedan. Tacksägelsedagen samt 130-års jubileum för DBH-kören! Allt gick jättebra, hade koll på allt som skulle göras, och förvånande nog var jag inte nervös. Bland annat fick vi till Gabriellas sång och tydligen var det ståpäls-varning på den :)
 
Gårdagens klädsel samt en blomma med en fin liten personlig text från körledaren 
anniepiie

Snygg outfit! :D Och va roligt med en personlig text, gör så mkt mer än bara blomman i sig! :D Hoppas att det går bra med allt plugg vännen!! kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress