Rebecca

tenta-plugg . . .
Idag är det Självstudier som står på schemat och då ägnar jag mig åt tenta-plugg. Jag tycker dock att det är lite svårt - var ska jag börja?, vad ska jag fokusera på? .... Det är så mycket att få in i skallen! Massor med bakterier och virus, vad dessa orsakar, ett helt immunförsvar och allergier, bland annat. Plus att jag inte har någon vidare studiemotivation. Visserligen har jag nog känt ungefär samma sak inför de tidigare tentorna, och de har ju gått bra. Det är bara att hålla tummar och tår!
 
Jag började plugga i onsdags, så gott som en heldag. Igår pluggade jag mellan ett och nio ungefär och idag började jag för ungefär en halvtimme sedan. Somnade om i morse och vaknade vid elva igen. Dumt, då jag var relativt pigg redan innan...
 
Hej!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress