Rebecca

02:36
Jag kan inte riktigt sova. La mig för 1.5 timme sedan kanske och gick upp igen för 40 minuter sedan. Har pysslat med tvätten som hängt på tork, vikt ihop och sorterat. Jag vill dock inte gå i sovrummet för mycket och dra i lådor och sådär, Jesper sover ju. Så nu sitter jag här, beundrar månen som jag försökte ta några kort på. Tydligen skulle den vara extra stor denna helgen, men jag tycker inte att den är så fasligt stor just nu, dock skulle den vara som störst imorgon natt, kanske skulle man försöka då istället?
 
Imorgon har jag min sista dag på neonatal för denna sommaren, kanske kommer jag in och jobbar extra under terminen, när de har kort om folk där och jag inte har någonting i skolan. Vi får väl se hur mycket det blir av det. Som jag har skrivit tidigare ska det bli oerhört skönt att äntligen få vara lite ledig. Även om jag stormtrivs på avdelningen. De sista två veckorna har jag mest gått och räknat ner dagarna och passen som jag har kvar. Imorgon är det alltså dags, mitt sista pass. 14.30-22. Sen väntar en välbehövlig semester på två veckor. Det är nästan så att man kan säga att detta är första gången sen jag började plugga i januari 2013 som jag faktiskt har semester. Visst, jag har varit lite ledig några gånger tidigare, men inte på detta sättet, inte två veckor i följd. Jaja, skönt ska det bli!
 
Nu borde jag försöka lägga mig och sova så att jag orkar upp och göra saker imorgon innan jag sticker iväg till jobbet. Fixa och piffa här inför min mammas och systers besök. Kram på er och godnatt!
 
Tråkigt med samma bilder hela tiden, men jag orkar inte leta rätt på någon bra ...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress