Rebecca

14 - 08 - 07
Idag har jag en dag hemma, den enda lediga dagen denna veckan. Eller ja, jobbade inte så mycket i måndags heller (jobbade natt måndag-tisdag, tisdag-onsdag) men då var jag ju tvungen att sova hela dagen för att orka vara vaken på natten!
 
I alla fall, idag ska jag försöka vara effektiv här hemma genom att tvätta och städa. Jag har kört igång en maskin tvätt och nu pausar jag och äter, sen ska jag försöka komma igång och städa. Känner mig inte riktigt pepp på det, vi har lite mycket saker för att det ska gå lätt och smidigt, plus att jag har två stora flyttlådor och några papperskassar med saker jag tagit med mig från min mamma och pappa eftersom att hemförhålladerna i båda hemmen har förändrats lite. Mamma har flyttat från sitt stora hus till en betydligt mycket mindre lägenhet och hos pappa har en person flyttat in och tagit över mitt rum. Ändå har jag en hel del kvar hos båda, fattar inte var jag ska göra av allt ... Men, det är väl dags att sätta igång, annars kommer jag ju absolut ingenstans alls.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress