Rebecca

23:16
Nu är det äntligen semester! Min mamma och syster har varit här i några dagar, de kom hit i söndags kväll och åkte tidigare idag. Så mysigt och bra vi har haft det! I måndags var vi i Hjo och åt glass och sedan åkte vi till Skövde och gick i affärer. Igår var vi på Skara Sommarland. Vi hade lite halvdåligt väder. Ena stunden var det grått och mulet, andra studen var det soligt och fint och tredje så regnade det. Det gick lite upp och ner helt enkelt. Vi åkte lite karuseller, åt och så badade min syster, Jesper och hans syster. Jag och mamma var lite frusna av oss!
 
Idag gjorde vi inte mycket. Tog det lugnt, mamma och syster packade ihop sig och vid tre tog de tåget till Skåne igen. Jag har tvättat och packat idag, imorgon är det ju dags för solsemester på riktigt! Vi åker till Kreta :)
 
Vi åker tidigt, tidigt på morgonen, så nu ska jag lägga mig och sova en liten stund. Upp om knappt fyra timmar igen. Jag tänkte bara titta in lite snabbt och säga hej medan alla mina foton förs över från datorn till kameran. Kram på er, vi får se ifall det blir något skrivet där nerifrån!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress