Rebecca

K R E T A
I tisdags innan jag åkte iväg och jobbade bokade vi en resa. Det blev tillslut Kreta, hoppas nu verkligen att vi gjorde ett bra val och att där finns mycket att se och göra + fina stränder och vatten såklart. Vi tänkte titta på resebolagets egna utflykter för att få lite idéer och kanske boka in någon med dem. Är det någon som varit vid Knossos och tittat, är det intressant? Är det någonting kvar där? Jag läste nämligen att någon hade varit där och efteråt varit besviken på att mycket var flyttat därifrån till ett museum på Kreta... Borde man hyra en bil och köra runt själv och upptäcka? Vissa öar upplevs ju bäst med bil.
 
Vi ska bo i Platanias. En stad som skulle passa många olika personer och konstellationer. Familjen, paret, partysugna och så vidare. Den ska ha mycket att erbjuda och dessutom så är det inte jättelångt till Chania. Det låter toppen tycker jag!!! Vad jag längtar, men först har jag tre arbetspass kvar och mamma- och systermys i några dagar, sen åker vi :D
 
Alla bilderna är lånade ifrån researragörens sida.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress