Rebecca

Sommaren
Hej på er! Denna sommaren har gått fort, för fort. Jag har mest bara hunnit jobba, jag har även hunnit vara nere i Skåne några vändor och varit på kusten några dagar. Nu är det bara tre arbetspass kvar för i sommar, sen väntar en välbehövlig semester på två veckor innan skolan drar igång igen. De två veckorna är i stort sätt fullbokade. På söndag kommer min mamma och syster upp hit och hälsar på i några dagar, sen åker jag och Jesper utomlands i en vecka! Sen är det bara den sista helgen kvar, eventuellt ska jag ner till Skåne då, om pappa inte behöver åka iväg på jobb :) Jag har haft en toppen-sommar, hade väl velat vara nere i Skåne lite mer, men annars har det varit bra! Har trivts jättebra på jobbet, men nu räknar jag verkligen ner till att få vara lite ledig! Kram :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress