Rebecca

00:40
Vilken dag! Växlat pengar och fixat hörlurar till resan. Hämtar ut tentan och insett att jag var 2 poäng ifrån full pott. Haft KTC där vi fick ta EKG på varandra. Hem och packa, packa och packa. Pratat i telefon med pappa, mamma och farmor. Mysigt, hade inte pratat med farmor sen i julas!

Blev precis klar med packningen, tror jag. Jag har varit så fundersam på vad jag ska ha med. Vad för skor och kläder. Ska jag ha med datorn? Ska kameran ligga i handbagaget eller i den stora väskan? Herregud, Jesper är nog lite trött på mig :)

Nu ska jag i alla fall sova. Imorgon är det dags! Klockan tio styr två bilar mot Stockholm och därefter bär det vidare av mot NEW YORK! :D

Ja, egentligen är det ju 0 dagar nu! :)
Linda Lövberg Hjären

Ha en trevlig resa :D

anniepiie

Fy sjuttsingen va roligt, jag skulle ha kameran i handbagaget ifall väskan skulle råka försvinna eller komma senare. :P ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress