Rebecca

Fredagen!
Idag har i stort hela dagen gått åt till shopping. Började dagen med frukost på ett café och därefter åkte vi till Soho för att kolla i affärer. Stannade där i ett antal timmar och jag fick med mig tre kassar därifrån. Victoria's Secret, Pink (också en slags VS-affär) och Levis. Åkte till hotellet och tog det lugnt en liten stund innan vi begav oss till Hard Rock Café där vi åt och kollade kläder. Jag fick med mig en tröja. Efter kvällsmaten begav vi oss till en bio där vi kollade på "The monuments men". Jag tyckte att den var rätt bra och sevärd, dock inte en fredagsfilm kanske, och så var vi allihopa lite trötta. Nu kom vi nästan precis tillbaka till hotellet, ligger i sängen och det är dags att sova. Imorgon möts vi i lobbyn klockan 08.30!
 

Jesper och jag delade på en medium-läsk. Vi överraskades med 1 liter Cola, muggen är nästan större än Jespers huvud!



anniepiie

Härliga påsar jag ser, vad köpte du på VS/Pink? :) Har ju så mkt fint där! :D Härligt att ni hade fint väder, då blir ju allt så mkt roligare och bilderna blir bättre också som man tar! ;) hihi kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress