Rebecca

18 - 07 - 14
Dagarna och veckorna springer förbi, det är nu två veckor sedan jag skrev sist. Sen dess har jag jobbat en del och spenderat några dagar på kusten, i Grebbestad. I Grebbestad spenderades tiden mestadels ute på havet. Antingen i båten eller på en liten ö. Underbart! Vi var även runt och tittade i lite affärer som finns där, jag fick en del grejor med mig hem. Klänning, tunika/skjorta, trosor och strumpor, samt en väska jag tänkte ha som strandväska. Några bra lediga dagar blev det där borta.
 
Denna veckan är verkligen en jobb-vecka då jag hittills jobbat måndag-onsdag. Nu i helgen jobbar jag natt, mellan fredag-lördag, lördag-söndag och söndag-måndag. En tuff vecka helt enkelt, lyckligtvis var jag åtminstone ledig igår. När denna vecka är slut så har jag bara 12 pass kvar att göra! Helt otroligt.
 
Nu ska jag gå och göra mig i ordning. Natt-passet sätter igång 21.30 så vid 20.45 måste jag köra härifrån. Innan dess ska jag äta lite och packa i ordning för natten - något att äta och sådär.
 
Ha det så bra så länge så får vi se när jag skriver nästa gång, kram!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress