Rebecca

17 - 6
Dagarna springer iväg och nu har jag inte skrivit här på ett bra tag. Det var till och med innan skolan slutade! Nu är äntligen skolan slut, för denna jobbiga termin. Det slutade med en stor tenta den 31a och sedan var det hejdå för denna gång...

Just nu jobbar jag som en tok. Gick mitt första pass på egen hand den 2a juni (hade gått bredvid under april-maj som ni kanske vet). Hittills har det gått superbra tycker jag, har haft rätt "enkla" barn där jag mest varit inne och gett mat. Vilket jag tycker är rätt skönt, att det har börjat på det sättet. Sen kan jag ju alltid fråga ordinarie personal om det är något jag undrar över!

Nu har det första gänget gått på semester i fyra veckor, sedan går andra fyra veckor och sedan har jag gjort mitt för denna gången. Har totalt 43 pass inbokade under dessa 10 veckor (har ju redan gått två), varav 19 dagpass, 17 kvällspass och 7 nätter. Bra fördelning tycker jag, även om jag personligen nog är lite mer för kvällspass. Min kropp funkar bättre då, och så tycker jag att det är lite jobbigt att gå upp redan vid fem. Som jag gjort idag. Speciellt när man gått kväll dagen innan, det blir inte så många timmars sömn.

Nu ska jag återgå till min frukost som jag har suttit med i en kvart. Sen ska jag som sagt bege mig mot jobb, 7-16. Vi får se när jag skriver nästa gång. Kram!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress