Rebecca

24 oktober 2014
Hej där, det var ett tag sedan nu. Tiden rullar på hela tiden. Idag har vi haft vår andra salstenta för denna terminen. Detta var Farmakologi och förra var Psykiatri. Nästa vecka ska vi ha Somatik sedan är denna kursen slut. Det ska bli riktigt skönt! Dagens tenta är i alla fall avklarad, det känns okej men jag är absolut inte säker på om jag är godkänd eller inte. Jag hoppas såklart att det gick vägen men den enda läraren är lite som hon är och ställer inte alltid de mest relevanta frågorna. Jaja. Efter tentan satte några av oss i Götasalen en stund för att prata och dricka lite kaffe, mysigt :). Nu är jag hemma, ska slappa framför teven en stund och sedan ska jag nog köra igång med nästa veckans tenta. Jag kommer nog inte lägga jätte mycket tid på det idag, huvudet känns segt, men lite får det i alla fall bli. Inte så lång tid kvar!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress