Rebecca

New York.
Jag tycker att denna bild är fin. Fyra fina personer, lugnt blickandes ut över isen i en av världens största städer, med höghusen uppradade bakom träden. Lugnet mitt i storstaden. New York, New York. Undrar var nästa resa bär av någonstans.
 
Inläggen om vår resa till New York är klara, och har varit det ett bra tag, det jag har kvar är att gå igenom alla bilder och bestämma vilka som ska läggas ut i inläggen. Det är rätt långa texter, så jag känner att det inte kan vara allt för mycket bilder. Eller? Hur vill ni ha det?
anniepiie

Jag vill självklart också till New York! :D Men även till mindre städer närmare som paris eller rom! :) ok, kan ju inte jämföras men USA men men... :P hehe SV: Jaa, skivorna till sims 3 installationen har gått sönder för mig också.. Men nu har jag ju 4an, inte alls så bra som jag trodde men har inte hunnit spela så mkt än så kan vara att jag ändrar åsikt. ;) Okej, men då är det ju typ 6 år sedan, London är mysigt men endå storstadspuls när man är i centrum!! Det bästa av allt är ju att det endast tar ca 2 timmar dit!! Hoppas att du har en bra dag. :) Kramis

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress