Rebecca

long time now see
Hej på er. Nu var det riktigt längesen som jag var här inne och skrev. Har haft fullt upp, eller något. Det har hänt en hel del i alla fall.
 
Praktik i tre veckor på vårdcentral.
 
Fyllt 22.
 
Varit i Skåne en vända över jul. Firat mig med pappa, firat mig tillsammans med mamma + jul, firat jul med mamma en gång till, firat jul med pappa, varit inne på mellandagsrean två gånger.
 
Varit i London över nyår.
 
Nu har skolan börjat igen. Höstterminen är snart slut. Idag hade vi opponering/respondering på våra B-uppsatser. På fredag är det slutinlämning och på måndag sätter en ny termin och två nya kurser igång. Pang på är det också. En vecka med skola/föreläsningar 8-17 i stort sätt och sedan sju veckors praktik på Hjärtmedicin på sjukhuset i Skövde.
 
Denna gången ska jag försöka fixa lite inlägg med bilder från London, och kanske lite kort om vad jag fått i födelsedagspresent och julklapp. När och om bilder kommer från New York, Kreta och Paris vet jag inte. Tanken har ju varit det men nu känns det nästan onödigt långt borta. Eller? Jag har ju i alla fall förberett inläggen om NY.
 
Nu ska jag gå och laga mat. Jesper kommer hem från "träningen" om en halvtimme ungefär. Han tränar inte så mycket just nu, han bröt fotleden i slutet av november, men han vill ändå "vara med". Träffa folket, se vad de gör och kanske göra något som han kan.
 
Kram på er!
 
Sådär såg i alla fall min nyår ut i väldigt stora drag + lite fyrverkerier.
Precis kommit till hotellet | Nyårsmiddag på Hard Rock Café | Förrätten Ceasarsallad | Dålig bild av hur jag såg ut
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress