Rebecca

En idé
Som jag skrev i mitt förra inlägg så har jag hur många plagg som helst i min klädkammare och byrå. Ändå har jag knappt några kläder som jag använder. Jag tittade på några videoklipp som Blondinbella la ut för ett tag sedan. Ett handlade om att hon skulle lägga ut en del av sina kläder på tradera och sälja dem där. Detta är något som jag också tänkt på tidigare men det blir aldrig av, jag har så svårt för att göra mig av med saker. Men nu har jag ett mål - att gå igenom hela min garderob och försöka slänga iväg lite till försäljning. Förhoppningsvis kan man lyckas få ihop lite kläder som man kan sälja. Vad tror ni om det?
anniepiie

Jag har aldrig lagt upp något på varken tradera eller blocket, men det borde man ju göra! :P haha Dock har jag skänkt bort till Estland... Bättre än bara slänga iaf! ;) Hoppas att du har haft en bra midsommar! Här har det regnat och jag har jobbat så har inte firat speciellt. .. Kramar!! :)

anniepiie

Jag har aldrig sålt något på tradera eller blocket, men det är nog ingen dum idé! :D Go for it!! Hoppas att du har en bra dag!! Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress