Rebecca

01:41
Försöker skriva på den där jäkla uppsatsen, men jag vet inte vad jag ska skriva. Det är så svårt! Stundtals i alla fall. Försöker skriva på diskussionen, som en liten kontrast till att skriva på resultatet. Jag är inte klar med resultatet egentligen men jag känner att jag inte kan skriva mer förens jag har fått in fler svar. Så, nu skriver jag lite diskussion, men det är svårt att skriva mycket där när resultatet inte är klart än. Metoddiskussionen är väl hyfsat klar tror jag, men resultatdiskussionen är långt ifrån klar - vilket ju inte är konstigt när resultatet inte är klart. Jag känner att jag hade behövt ha någon som läste det jag skrivit hittills som kan ge mig lite input. I och med att jag skriver själv har jag ju ingen att bolla idéer med och diskutera.
 
Annars händer inte mycket. TVn står på. Kanske ska jag bara stänga ner allt och gå och lägga mig så att jag har ett fräscht huvud imorgon. Jag borde träna på NKSE teoretiska men jag känner inte för det. Absolut inte nu när hjärnan är lite seg.
 
Som vanligt blev detta en skol-update. Men snart är det slut med det, i januari är jag ju färdig, då kommer det jobb-updates hela tiden istället, haha.
 
Nu ska jag ta något att äta, sen är det kanske dags att lägga sig. Godnatt!
 
En fin bild från västkusten där vi var och dök i helgen!
Tove Lindgren

Hejsan,
Jag heter Tove Lindgren och jobbar med ett företag som hjälper bloggare att få betalt för att skriva valfria inlägg inom passande ämnen.
Om du kan tänka dig att skriva ett inlägg mot betalning så får du gärna maila mig på [email protected] så kan jag skicka mer information.
(Även ni andra som driver bloggar är välkomna att kontakta oss).
Åldersgräns 16 år.
Mvh, Tove

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress