Rebecca

tack underbara celia
När jag loggade in här på bloggen idag såg jag att jag hade fått världens finaste kommentar till inlägget "Irriterad . Arg . Ledsen." från en tjej som har suttit i exakt samma situation som jag är i nu. Jag blev så otroligt glad när jag såg det hon skrivit och jag vill bara säga tack.

Jag blev så otroligt glad när jag läste det här, jag kände till och med att tårarna var på väg att titta fram! Det känns så jäkla skönt att höra detta från någon annan, faktiskt - även om man tycker synd om henne. Jag känner verkligen igen mig i det hon skriver. Precis allt.

Jag blir också ledsen när jag hör om andra som klarar det (glad för deras skull också såklart). Jag tänker "vad är det för fel på mig, varför klarar inte jag det?". Jag känner igen sorgen hon skriver om. Jag känner igen vartenda ord!

Det känns helt lönlöst, men nu ska jag ta mig upp på hästen igen och bara kämpa & kämpa. För någon gång ska det gå! Jag vill ha det till sommaren, men jag vet inte hur jag ska hinna med det - det känns så snart, men jag ska försöka och kämpa...

Det är galet att en, för mig, helt okänd person kan ge en så mycket, men det är härligt att det faktiskt kan vara så. Tack än en gång för din underbara kommentar Celia!

LIIV - vanlig men unik

Skönt med en sån kommentar :)

Håller verkligen tummarna för att du klarar det!

TJÄNA PENGAR OCH FÅ FLERA TUSEN BESÖKARE

Låter 13 00 kr på två dag fel för din blogg? Hur tror du Kissie har råd?

Då får flera tusen läsare + åk på resa med kompisar till new york och shoppa inne i victoria secret? Får du inte åka på resa?

Passa då på köpa allt som är inne och bli populär?

OCH kända designers kommer även vilja samarbeta med dig!

Så jag lever och jag har precis fyllt 15 år..

JAG LJUGER ALDRIG och har alltid bevis upplagt: http://tjanapengarenkelt.blogg.se

anniepiie

Skönt att få bekräftat att det finns fler som har haft det svåt med körkortet. Jag håller verkligen tummarna för att det ska gå bra nu. Stressa inte, utan ta allt i din takt med alla övningar så ska du nog fixa det till sommaren! :) Kramar

Julia

Glöm inte att anmäla dig till veckans blogg! Har du redan anmält dig? Gör det igen!

http://lullzz.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-1.html

Kram ♥

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress